peace

Monday, June 6, 2011

jgn sala sngke,, hehe

Apakah anda punya waktu
Untuk mendengar aku merengek
Tentang apa-apa dan semuanya
Sekaligus
Saya adalah salah satu daripada mereka
Melodramatis bodoh
Neurotik ke tulang
Tidak diragukan lagi

Kadang-kadang aku memberi diriku merinding
Kadang-kadang fikiran saya memainkan trik pada saya
Semuanya terus menambah
Saya fikir saya gila
Adakah saya hanya paranoid?
Adakah saya hanya dilempari batu?

Aku pergi ke psikiater
Untuk menganalisis mimpi saya
Dia bilang itu kurangnya seks
Itu membawa saya ke
Aku pergi ke pelacur
Dia mengatakan hidup saya membosankan
Jadi berhenti menyebabkan saya merengek
Ini membawa ke bawah

Kadang-kadang aku memberi diriku merinding
Kadang-kadang fikiran saya memainkan trik pada saya
Semuanya terus menambah
Saya fikir saya gila
Adakah saya hanya paranoid?
Eh, Yuh, Yuh, ya

Menggenggam untuk mengawal
Jadi aku lebih baik berpegang pada

Kadang-kadang aku memberi diriku merinding
Kadang-kadang fikiran saya memainkan trik pada saya
Semuanya terus menambah
Saya fikir saya gila
Adakah saya hanya paranoid?
Adakah saya hanya dilempari batu?

No comments:

Post a Comment

lagu

rileksss